Pages

Friday 16 December 2011

No. 1 Hot Pot & Grill/第一名火烤兩吃

No. 1 Hot Pot & Grill/第一名火烤兩吃

Rating: Excellent Value, Worth a Shot
評等:超值,值得一嚐

地址:高雄市鳳山區鳳南路256號
電話:+886-7-7169096


檢視較大的地圖

This is a branch of a famous joint. Legend has it that they started the trend of cheap all you can eat hot pot with grill. They have just raised their price to NT$180 per head these days. My excuse of raiding this place is the recent high price for veggies in the market.

傳說中,第一名是廉價吃到飽火烤兩吃的始祖。這家是眾分店之一。價錢剛漲到180元一人。我今天用來吃包月巴的藉口是高菜價。

個人覺得這家跟客來香差不多。如果要我挑的話,我會依據當時所在位置挑近的一家。但我更愛芊芊。原因很豬頭:芊芊經常有我愛吃的豬腦


free counters
Free counters

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts (All Time)/滿堂紅

Popular Posts (7 Days)/七日紅